maanantai 17. heinäkuuta 2017

Harley- Davidson Dyna FXDC -92 for sale

Panen tämän jutun amerikaksi ja savoksi, kun on myyntipuhe. Savolainen panee omiaan ja jenkki kehuu aivan tolkuttomasti olematonta tuotetta.
This story is by Donald -Duck or Trump- it's up to you. For finns I write it eastern style...
I have to sell my dear Harley-Davidson Dyna FXDC made in York USA 1992.
Pittää myyä mun mopo.!
Tuotu Belgiasta milleniumin tienoilla. Paperien kanssa pirunmoinen sotku. Jenkeistä sain selityksentapaisen ja nipun papruja - kiitos vaan sinne tehtaalle - jotka kelpas Suomessa. Jalostin papereita ensin omavaltaisesti ja hyvin kevyesti. Belzgiasta ei saanut mitään apua.
Bike is from Belgium. Registered in there -92. Came to us near millenium.
Belgian-poika olis halunnu vauhtia. Oli laittanut STD'n kannet ja superTrapit ynnä avara putsari. Myöhemmin selvisi, että säädöt oli kaukana oikeasta.
Belgian owner wonna speed but with wrong metod. Good parts, but wrong adjusment. STD-heads, supertrap...
 Aikoinaan nostaja sanoi sopimuksen irti ja samalla pantiin kirkuvan kotkan nokka-akseli - vääntöä lisäävä malli.
After lifter was broken Dyna got also new cam Screaming Eagle serie 2 - maybe- to get more torque.
Euroopankiertueen lopuilla aikojen alussa super-trap meni poikki aivan etupytyn juuresta ja antoi happea pakoventtiilille. Lautasen kylkeen paloi kolo.
Near the end of European tour super-trap was broken near the front head. Ventile didn't like.
Vaihtoon meni männät ja sylinterit ynnä kannet koneistettiin asiantuntijoiden avustuksella.
Sylinders and pistons swap to new and heads were made by spesialist.
Tehot takapyörästä 69 heppaa ja vääntö 119 Nm. V-Twin City'n penkissä, Aten jäljiltä.
69 hp and torque 119 Nm from wheel.
After that has gone some 10000km.
Sen jälkeen menty noin kymppitonni.
Kannet on STD'n kaksitulppaiset ja parhaat mahdolliset. Suorat kanavat ja suurimmat mahdolliset venttiilit. Seetit lyijyttömälle.
Heads are from STD. Dual plug. Straight canals and biggest valves you can get. For unlead.
Floating front disks and six-piston calibers by Jay Break, double.
Kelluvat levyt ja JB'n kuusmäntäiset molemmin puolin.
Edessä ja takana Progressive suspension.
Progresive suspension both ends.
Kellerman signal-break-tail- lights.
Kellermannin valoja. Takana kaikki yhdessä ihan pienessä tilassa.
Kelpo Renkaat. Takana 150 kapea.
Tyres ok. Rear 150.
Kolmiot leveät.ZELL
Wide triangells. ZELL
Some special parts: pedals, bar etc
Erikoisosia: polkimet, tanko jne
Tuote on Espanjassa. Suomen kilvissä.
Machine in in Spain. Registered in Finland.
Price 7900€ hintaan
Avon takana

Michelin edessä


ZELL-kolmiot, Kellerman vilkut

STD tupla tulpat

JB kuusmäntäiset ja kelluvat levyt
Alle satatuhatta

Tuuman orkkista lyhyemmät




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti